عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامان سمینمامان سمین، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

عرفان مامان

پیشرفتهای 12 ماهگی

1393/5/19 15:18
نویسنده : مامان سمین
275 بازدید
اشتراک گذاری

کارای خوشگل پسرم که این ماه یاد گرفته

      Tiere linien

1) پسر خوشگل من به چیزای داغ وخطرناک میگه جیسه

2)با صدای خوشگل میگه بابا ومامایی

3)با کمک مبل بلند میشه وچند تا تاتی کوچولو میکنه

4)خوردن عسل و شیر پاستوریز رو تجربه کرده و خدارو شکر حساسیت نداشته

5)پسر خوشگل من سه تا دندون دراورده دوتا پایین یکی بالا

6)خوردن غذاشو خودش تنهایی تجربه کرده  

     Glitzer linien

الهی مامان فدات بشه که کلی بزرگ شدی عزیزم        

                 

پسندها (6)

نظرات (8)

خاله سانی
19 مرداد 93 20:21
افرین عزیز دلم ماشا.. به این پیشرفتاتدخترمونو با خیال راحت میسپریم دستت
مامان سمین
پاسخ
به سلامتی ومبارکی ایشالا بفرمایید شیرینی بله برون
زهرا
20 مرداد 93 12:48
عرفان جون نازم خاله زهرا فدات بشه که آنقدر نازیییییییی دلم برات تنگ شده بود همچنین برای مامان نازت
مامان سمین
پاسخ
مرسی خاله زری قشنگم منم همینطور
marzi
20 مرداد 93 17:51
هزار ماشاالله به این گل پسری و مامان مهربونش. بووووووووووووس
دلشکسته امیدوار
21 مرداد 93 22:25
سلام دوستم مرسی که به یادمی. خاله قربون گل پسرمون بره که داره مردی میشه واسه خودش
مامان سمین
پاسخ
مرسی خاله اش
زهرا
22 مرداد 93 16:07
مامانی دیدی من همش میام بهت سر میزنم ولی تونیستی
**مامان آزیتا**
24 مرداد 93 11:56
آفرین عزیزخاله چقدرپیشرفت کرده قربون اون حرف زدنت برم من
مامان سمین
پاسخ
ممنون خاله جون
ENIS
24 مرداد 93 15:35
اخی نازییییییییییی.....................عجب خوردی شده ادم دلش میخئاد یه گاز کوچولو از لوپاش بگیره
زهرا
25 مرداد 93 10:55
انشاالله همیشه به عروسی و شادی شما خوش باشی اگه بهمون سر نزدی هم اشکالی نداره عرفان خوشکل مو ببوس