عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
مامان سمینمامان سمین، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عرفان مامان

معذرت خواهی

1393/7/1 20:40
نویسنده : مامان سمین
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

 فقط خدا میدونه چقدر دلم تنگ شده بود براتون.چرا غیبت داشتم و نمیگم چون فقط بهانه اس و تنبلی 

من از همه دوستایی که بهم سر زدن و کامنت گذاشتن خیلی خیلی ممنونم و ایشالا جبران میکنم 

niniweblog.com

 

پسندها (6)

نظرات (4)

راهي نزديک براي کســب درآمـــد بالا...
1 مهر 93 21:00
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "يه مجموعه ي آمـوزشي اشتغال زايي و کســب درآمد با سرمـــايه كــم براي خـــودت مي گرديـــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....
زهرا
1 مهر 93 22:38
خوشحالم که بالاخره اومدی منم دلم برات تنگ شده بود و هم واسه عرفان جون کجا بودی این چند وقت؟؟؟؟؟؟ الان برگشتی خونه ی خودتون یا هنوز تهرانی؟؟؟؟؟؟ مثل اینکه خیلی بهت خوش میگذشت که ما رو فراموش کرده بودی......
marzi
1 مهر 93 22:58
سلام سمین جون. خوبی؟ عرفان خوبه؟ دیگه نبینم تاخیر داشته باشی هاااااااااا چه خبرااا؟
مامان سمین
پاسخ
سلام عزیزم چشم قول میدم تکرار نمیشه خونه پدرشوهرم بودم نت نبود واسه همین غیبت داشتم
خاله سانی
5 مهر 93 22:44
سلام مادر شوهرررررررررر خبری از عروستون نمیگیرینما منتظریم