عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان سمینمامان سمین، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

عرفان مامان

دومین مروارید درخشید

1393/3/24 13:56
نویسنده : مامان سمین
166 بازدید
اشتراک گذاری

عرفان عزیزم از اینکه دارمت خیلی خوشحالم روزی هزار بار بخاطر بودنت بخاطر سلامتیت از خداشاکرم 

امروز دومین دندونت در اومد این چند ماه انقدر واسه دراومدنشون لحظه شماری کردم که وقتی یادم میاد خنده ام میگیره.خب چیکار کنم تو واسه من مهمی با ارزشی مامانی دلم میخواد همه چیزت به موقع و درست انجام بشه.این بار که رفتیم قدو وزن بهم گفتن اصلا وزن نگرفتی نامه دادن ببرمت دکتر متخصص خیلی نگرانم همه میگن بخاطر دندوناته ولی تا نبرمت اروم نمیشم.واسه دوشنبه وقت گرفتم ببرمت پیش متخصص تا ببینم پشر شیطون مامان چرا رشد نکرده نکنه مامانی کوتاهی کرده.الهی قربونت بشم امروز از روی تخت افتادی نمیدونم چند بار ولی بیشتر از 50 بار یه نفس گفتم یا امام حسین وقتی اروم شدی یک ساعت نگاهت میکردم ومواظب حرکاتت بودم خداروشکر بخیر گذشت.الانم مثل فرشته ها خوابیدی منم زودی اومدم برات بنویسم...

                          

پسندها (1)

نظرات (0)