عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامان سمینمامان سمین، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

عرفان مامان

اولین دیدار

1393/3/16 3:16
نویسنده : مامان سمین
94 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم بعد از مثبت شدن تست بارداری من رفتم تهران تقریبا همه میدونستن که تو وارد جمع خانواده ما شدی.همه خوشحال بودن چون تو اولین نوه بودی واونا این تجربه شیرین رو نداشتن.وقتی منو مامان جونی رفتیم سونو وبرای اولین بار دیدمت تو فقط یه امبولی 6 هفته ای بودی ولی از همون لحظه من واسه هر دوتامون کلی نقشه کشیدم.26 دی ماه من برای اولین بار با تو تولدم رو جشن گرفتم.عزیزه مامان از اینکه خدا تورو بهم داده بود تا خوشبختی من کامل بشه احساس غرور میکردم .ما خیلی دوستت داریم عرفان قشنگم 

                                            

پسندها (1)

نظرات (0)